МЕДІАЛІНГВІСТИКА: словник термінів і понять (2-ге видання)

переглянути книгу

Медіалінгвістика : словник термінів і понять
/ Л.І. Шевченко, Д.В. Дергач, Д.Ю. Сизонов / за ред. Л.І. Шевченко. Вид. 2-ге, випр. і доп. Київ : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2014. 326 с.

Гриф надано Міністерством освіти і науки України (№1 / 11-18261 від 27.11.2013)


Друге видання словника нового типу представляє систему операційних термінів і понять сучасної медіалінгвістики, подає основну бібліографію, де проаналізовано різні підходи до медіалінгвістичної проблематики, та словникові видання медійної термінології. В додатках наводяться тексти кодексів професійної етики журналістів України, Російської Федерації, Сполучених Штатів Америки, Республіки Білорусь та Республіки Казахстан, а також основних законів, які регламентують діяльність засобів масової інформації.

Розраховано на фахівців у галузі медійної комунікації, журналістів, медіалінгвістів, студентів — усіх, хто професійно цікавиться медіасферою.

Видання входить в серію видавничого пректу "Ідеї, постаті, тексти в українській культурі"

E-mail: dm_sizonov@ukr.net

Популярні видання