Нові слова та фразеологізми в українських мас-медіа : словник / Шевченко Л.І., Сизонов Д.Ю. Київ : ВПЦ «Київський університет», 2017. 114 с.
Інноваційний словник нових слів та фразеологізмів в українських ЗМІ є першим словником у медіалінгвістиці, який об’єднує неолексику та неофразеологізми в сучасному вербальному просторі України на основі медійних джерел – газет і журналів, радіо та телебачення, Інтернет-простору, реклами. Словник створено в рамках авторського проекту під керівництвом проф. Л.І. Шевченко та викладачів і студентів спеціалізації «Медіалінгвістика» кафедри стилістики та мовної комунікації.
Розраховано на фахівців у галузі медійної комунікації, журналістів, медіалінгвістів, студентів — усіх, хто професійно цікавиться медіасферою.
Проект кафедри стилістики та мовної комунікації за участі молодих учених