НОВІ СЛОВА ТА ФРАЗЕОЛОГІЗМИ В МЕДІА (2019)

Нові слова та фразеологізми в українських мас-медіа : словник /
Л.І. Шевченко, Д.Ю. Сизонов. Київ : ВПЦ "Київський університет", 2019. Ч.2. 119 с.

Друга частина інноваційного словника об’єднує неолексику та неофразеологію сучасного вербального простору України, що представлена в медійних джерелах – газетах і журналах, на радіо та телебаченні, в Інтернеті, рекламі за 2018 рік. У словнику вміщено близько 300 мовних одиниць, що репрезентують сучасний український медіапростір. Лексикографічний проект «Нові слова та фразеологізми в українських мас-медіа» під керівництвом проф. Л.І. Шевченко діє за участі студентів спеціалізації «Медіалінгвістика» та викладачів кафедри стилістики та мовної комунікації. Словник розрахований на фахівців у галузі медійної комунікації, журналістів, медіалінгвістів, студентів – усіх, хто професійно цікавиться медіасферою.

Проект кафедри стилістики та мовної комунікації за участі молодих учених
E-mail: dm_sizonov@ukr.net

Популярні видання