Завантажити |
Третя частина інноваційного словника об’єднує неолексику та неофразеологію сучасного вербального простору України, що представлена в медійних джерелах – газетах і журналах, на радіо та телебаченні, в Інтернеті, рекламі за 2019-поч. 2020 р. У словнику вміщено понад 300 мовних одиниць, що репрезентують сучасний український медіапростір. Лексикографічний проект «Нові слова та фразеологізми в українських мас-медіа» під керівництвом проф. Л.І. Шевченко діє за участі студентів спеціалізації «Медіалінгвістика» та викладачів кафедри стилістики та мовної комунікації. Словник розрахований на фахівців у галузі медійної комунікації, журналістів, медіалінгвістів, студентів – усіх, хто професійно цікавиться медіасферою.
Проєкт кафедри стилістики та мовної комунікації за участі молодих учених